قالبستان وردپرس ایران

ساخت وبلاگ

بک آپ و بازگرداني در دايرکت ادمين

تهيه نسخه پشتيبان در دايرکت ادمين

سلام به دوستان وردپرس به خصوص وردپرس سیتی ، برخي از دوستان از هاست دايرکت ادمين استفاده مي کنند و در اين زمينه دچار سردرگمي شده اند که چگونه مي توانند در دايرکت ادمين نسخه ي پشتيبان ( تهيه نسخه پشتيبان در دايرکت ادمين ) تهيه کنند و آن را دانلود کرده به کامپيوتر خود انتقال دهند تا خطري سايت آن ها را تهديد نکند. براي همين تصميم گرفتيم يک جلسه ي کامل از مدرسه را به روش بک آپ گرفتن در دايرکت ادمين اختصاص دهيم.

Create/Restore backups

در دايرکت ادمين دو ويژگي بک اپ گرفتن و بازگرداني در مواقع مورد نياز موجود است.
شما مي توانيد پس از ورود به پنل هاست خود در قسمت “Your Account” اين گزينه را مشاهده نماييد.

تهيه نسخه پشتيبان در دايرکت ادمين

با کليک بر روي اين گزينه وارد بخشي مي شويد که حق انتخاب داريد. يعني مي توانيد هر قسمتي را مورد نظر شماست علامت بزنيد تا از آن بک آپ تهيه شود.

تهيه نسخه پشتيبان در دايرکت ادمين

همانطور که ميبينيد به صورت تصوير بالاست و پس از انتخاب همه يا بخشي از قسمت ها مي توانيد انتخاب خود را انجام داده و سپس براي تهيه ي نسخه ي پشتيبان بر روي گزينه ي “Create backup” کليک کنيد تا نسخه ي پشتيبان شما تهيه شود.

در قسمت پايين جمله اي به صورت “Click here for a list of your current backups” مشاهده مي کنيد که با کليک بر روي آن وارد صفحه اي مي شويد که تمامي بک آپ هاي گرفته شده را نمايش مي دهد.

بازگرداني نسخه ي پشتيبان

تهيه نسخه پشتيبان در دايرکت ادمين

در صورتي که سايت شما دچار نقص شد و تنها راه براي درست کردن آن، بازگرداني نسخه ي پشتيبان بود مي توانيد از قسمت “Select a file to restore” آخرين نسخه ي پشتيباني که تهيه کرده ايد را بازگرداني نماييد.
همانطور که مي بينيد مي توانيد نوع فرمت فايل را انتخاب کرده و سپس بر روي گزينه ي “Select Restore options” کليک کنيد.

Select Restore options

تهيه نسخه پشتيبان در دايرکت ادمين

همانگونه که در هنگام بک آپ گرفتن قادر به انتخاب فايل ها بوديد و مي توانستيد مشخص کنيد که از کدام بخش ها نسخه ي پشتيبان تهيه شود در هنگام بازگرداني نيز قادر به انتخاب هستيد. پس از انتخاب بخش هاي مختلف مي توانيد بر روي گزينه ي “estore Select Items” کليک کنيد تا عمليات بازگرداني را انجام دهد.

امتیازدهی به محصول

تاریخ امتیاز

نام آیتم

تهيه نسخه پشتيبان در دايرکت ادمين

امتیاز

- - , .

قالبستان وردپرس ایران...
ما را در سایت قالبستان وردپرس ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان themewordpress بازدید : 119 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 9:16

سئوی منفی چیست ؟ و چقدر نگران کننده است؟

اخیرا صحبت های زیادی پیرامون سئوی منفی یا همان negative SEO در فضای وب جهان و ایران صورت گرفته است. البته مفهوم سئوی منفی چیز جدیدی نیست ولی به تازگی و با سیاست های گوگل پررنگ تر از قبل شده است. به راستی سئوی منفی چیست؟ چگونه میتوان تشخیص داد که بر روی یک سایت Negative SEO انجام شده و چگونه میتوان از آن پیشگیری کرد؟

فعالیت های سئو را میتوان با فیلم خوب، بد، زشت شبیه سازی کرد، فعالیت هایی مفید مثل تولید محتوای اختصاصی، فعالیت در شبکه های اجتماعی، رعایت اصول بهینه سازی و نقشه سایت را خوب می نامیم، فعالیت هایی مانند ارائه محتوای کپی از سایت های دیگر، خرید بک لینک و برچسب گذاری های اشتباه را بد می دانیم و در نهایت سئوی منفی در فضای رقابتی حقیقتا زشت است!

سئوی منفی چیست؟

سئوی منفی چیست؟

سئوی منفی چیست؟

هر زمان شخصی تلاش کند که جایگاه شما را در نتایج جستجوی گوگل پایین بیاورد و از این طریق بازدید سایت شما را کاهش دهد در حال انجام سئوی منفی است. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هدفی جز بهبود جایگاه شما در کلمات کلیدی مشخص و جذب بازدیدکننده از متورهای جستجو ندارد، سئوی منفی فعالیت هایی عموما خارج از مجموعه شماست برای مقابله با موفقیت تان!

آیا سئوی منفی واقعا وجود دارد؟

همه به خوبی می دانیم که مطالبق با الگوریتم های گوگل اگر به خرید و فروش و یا تبادل لینک بپردازیم جریمه خواهیم شد. این اتفاق ممکن است از طریق جریمه دستی گوگل و یا الگوریتم پنگوئن برای سایت بیافتد. در نتیجه اگر لینک هایی که برای سایت خود کسب میکنیم میتوانند مشکلاتی بهمراه داشته باشند پس لینک هایی که دیگران به سایت ما نیز میدهند از این قاعده مستثنی نیستند، اینجاست که سئوی منفی وارد میشود.

گوگل در صحبت های خود نسبت به سئوی منفی بسیار محتاط است و تا جایی که بتواند وجود آن را نفی میکند. در گوگل صفحه ای وجود دارد که قوانین اصلی خود را معرفی کرده است، تا قبل از سال 2003 در جمله ای نوشته شده بود “هیچ راهی وجود ندارد که رقیب شما جایگاهتان را در گوگل به خطر بیاندازد یا شما را از ایندکس خارج کند.

سئوی منفی چیست؟

سئوی منفی چیست؟

مسلما منظور گوگل در آن زمان تایید سئوی منفی و استفاده از لینک های مخرب برای مقابله با رقیبان نبوده ولی نشانه هایی از تلاش افراد برای سئوی منفی دیده بوده است. در آن زمان برای سئوی منفی، بیشتر از طریق دستکاری فایل robots.txt و یا هک کردن سایت ها مشکلاتی ایجاد میکردند.

ولی در مورد لینک سازی چطور؟ آیا گوگل تاکنون به آن اشاره داشته است؟ در سال 2007 مت کاتس در مصاحبه ای با Forbes اعلام کرد که “از بین بردن جایگاه یک رقیب در نتایج گوگل با استفاده از لینک های مخرب غیر ممکن نیست ولی بسیار مشکل است. ما همواره تکنیک های جدید را دنبال میکنیم و به سرعت پادزهرهایی برای هرکدام تهیه خواهیم کرد.”

در سال 2012 و بعد از معرفی اولین نسخه از الگوریتم پنگوئن که به قصد مبارزه با لینک سازی ها غیر طبیعی بوجود آمد، صحبت ها پیرامون سئوی منفی و استفاده از لینک های مخرب برای رقبا نیز شدت بیشتری گرفت، یک نگاه ساده به آمار جستجوی عبارت Negative SEO در آن زمان نشان دهنده توجه وبمستران به این مسئله می باشد.

در اکتبر 2012 و با ارائه ی نسخه جدید پنگوئن، ابزار جدید در وبمستر گوگل با نام disavow tool معرفی شد. این ابزار به وبمستران اجازه میداد تا لینک هایی که از نظر خودشان برای سایت مناسب نیستند را به گوگل معرفی کنند تا در رتبه بندی نتایج آنها را در نظر نگیرد.

مت کاتس اعلام کرد که بیشتر سایت ها نیازی به استفاده از این ابزار نخواهند داشت ولی کسانی که وابستگی مالی زیادی به اینترنت و سایت خود دارند باید از هر روشی برای نگهداری آن استفاده کنند. در این زمان سئوی منفی کم کم به رسمیت شناخته شده بود و سایت های گوناگونی بدون آنکه دلیل شکست خود را بدانند با افت ناگهانی جایگاه در نتایج گوگل مواجه میشدند.

البته در این میان گزارش های بسیاری از سئوی منفی به وبمستر گوگل میرسید که در عمل با بررسی بیشتر مشخص میشد دلیل این نتایج سئوی منفی نبوده است، همین مسئله موجب شده که گوگل همچنان در برابر وجود چنین روش هایی مقاومت کرده و راهکار مناسبی برای آن ارائه ندهد. پس قبل از هرچیز باید دقیقا بدانیم که چه زمانی دچار سئوی منفی از طرف یکی از رقیبان خود شده ایم.

نشانه هایی از سئوی منفی برای سایت شما

نشانه هایی وجود دارد که یک وبمستر میتواند از طریق آنها رفتارهای مشکوک دیگران برای ایجاد سئوی منفی در سایت خود را شناسایی کند، برای اینکار شما باید ابزارهای مدیریتی مناسبی مانند وبمستر گوگل و یک آمارگیر دقیق و قدرتمند را در اختیار داشته باشید. نمونه هایی از این نشانه ها به شرح زیر است:

لینک به سایت شما از انجمن و فروم های خارجی.
دریافت تعداد زیادی لینک از دامنه های عجیب با آدرس هایی مانند .ru .cz .pl .biz و غیره. همه ی این لینک ها غیرطبیعی نیستند ولی برای یک سایت ایرانی دریافت بک لینک زیاد از این گونه آدرس ها کاملا غیرطبیعی خواهد بود.
تعداد زیادی بک لینک از وبلاگ های غیر مرتبط و گوناگون.
لینک هایی با متن یکسان و از چند دامنه مشخص، بعنوان مثال در عبارتی مشخص لینک سایت شما در فوتر و سایدبار (در عمل همه ی صفحات سایت) چند سایت نامعتبر قرار داده شده باشد.
دریافت بک لینک از سایت های غیراخلاقی، سایت های شرط بندی و مشابه آنها.
نکته مشترک میان همه موارد بالا، بی ارزش و اعتبار بودن آنها و از همه مهمتر قیمت پایین این گونه لینک ها می باشد. بطوریکه رقیب شما میتواند با هزینه ای اندک تعداد زیادی لینک نامناسب به سایت شما سرازیر کند.

البته بیشتر سایت های ایرانی نیازی به نگرانی در این باره ندارند و درآمد آنها از اینترنت به قدری بالا نیست که رقیبان برای سرنگون کردنشان هزینه کنند ولی زمانیکه صحبت از تجارت های پردرآمد و رقابت های سنگین میشود همه چیز تغییر خواهد کرد!

در این میان مواردی مشاهده میشود که افراد به دست خود تکنیک های سئوی منفی را روی سایتشان انجام میدهند! تبلیغات مختلف برای فروش تعداد زیادی لینک با پیج رنک های 2 و 3 در ازای قیمت پایین در واقع بدترین دام برای یک وبمستر است. به جای جمله ای مانند ‘خرید 50 لینک رنک 2 فقط 100 هزارتومن’ باید بخوانید ‘با 100 هزارتومن سایت خود را نابود کنید :) ’.

دوستان وردپرس سیتی آیا شما هم تا کنون با بکارگیری تکنیک های اشتباه و مخرب موجب آسیب زدن به سئوی سایت خود شده اید؟ و یا متوجه رفتارهایی مانند سئوی منفی از طرف رقیبان خود شده اید؟

اگر مقاله ای در مورد آموزش سئو دارید برای ما ارسال کنید تا به نام و سایت خودتان انتشار بدیم تا و هر نظر یا پیشنهادی دارید در قسمت دیدگاه منتظر نظرات سازنده و رهنمایی های شما هستیم دوستان وردپرس سیتی .

امتیازدهی به محصول

تاریخ امتیاز

نام آیتم

سئوی منفی چیست؟

امتیاز

- - , .

قالبستان وردپرس ایران...
ما را در سایت قالبستان وردپرس ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان themewordpress بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 13 بهمن 1394 ساعت: 19:28

Google sandbox چیست؟

اگر کمی به سئو سایت خود اهمیت داده و یا گشتی در فروم های تخصصی زده باشید حتما با عبارت google sandbox یا سندباکس گوگل برخورد کرده اید. سندباکس گوگل قبل از هر چیز یک تئوری تجربی است! یعنی بر خلاف الگوریتم هایی مثل پاندا و پنگوئن، مدیران گوگل هیچ گاه وجود آن را تایید یا تکذیب نکرده اند.

گوگل سندباکس در واقع توضیحی برای پیشرفت کند دامنه های جدید می باشد. براساس sandbox گوگل، بعد از راه اندازی یک دامنه جدید شما تا مدتی (بین 1 تا 4 ماه) در سندباکس قرار داده میشوید تا گوگل از کیفیت محتوای شما مطمئن شده و زمینه اصلی کار شما را مشخص نماید.
سندباکس در واقع همان زمین های بازی شنی کوچکی است که کودکان زیر 4 سال را در آن قرار میدهند تا در امنیت به بازی با یکدیگر مشغول شوند. استفاده از این عبارت نیز به دلیل آن است که سندباکس گوگل تنها برای دامنه های جدید و به نوعی خردسال فعال میشود.

سندباکس گوگل

زمانیکه گوگل شناخت کافی نسبت به سایت شما و محتوای آن کسب کند، از سندباکس خارج شده و جایگاه اصلی خود را پیدا خواهید کرد. کارهای زیادی را میتوان برای کاهش این دوره انجام داد که مهمترین آنها ارائه محتوای با کیفیت با زمان بندی مشخص، فعالیت در شبکه های اجتماعی و کسب لینک های معتبر و مرتبط هستند.

سندباکس گوگل چه کاربردی دارد؟

شاید مهمترین سوال آن باشد که سندباکس چرا توسط گوگل اجرا میشود؟ اوایل سال 2004 و با تغییرات اساسی در الگوریتم های گوگل sandbox نیز مطرح شد، هدف اصلی گوگل جلوگیری از پیشرفت سریع سایت های اسپمر در نتایج گوگل بوده است. با استفاده از این روش دیگر نمیتوان یک سایت جدید را به سرعت در صف اول نتایج گوگل قرار داد و هر روز استراتژی های مختلف را برای فریب الگوریتم ها امتحان کرد.
با این وجود بسیاری از سایت های تازه تاسیس همچنان شانس حضور در نتایج گوگل و جذب بازدیدکننده را دارند، پیشرفت شما در دوره سندباکس زیاد نیست ولی شاهد تغییراتی در جایگاه خود برای عباراتی خاص و افزایش تدریجی تعداد بازدیدکنندگان سایت می باشید. در صورت مشاهده جهش ناگهانی در بازدید سایت خود (معمولا در یک روز به دو برابر میرسد) میتوانید امیدوار باشید که از sandbox خارج شده اید.

توجه داشته باشید که سندباکس گوگل جزو الگوریتم های تنبیهی نبوده و به معنی اسپم شناخته شدن سایت شما نمی باشد، بلکه راهی برای جلوگیری از رشد قارچ گونه اسپمرها در فضای اینترنت است. قرار گرفتن در سندباکس گوگل 100 درصد نیست و سایت های زیادی هستند که با این مشکل مواجه نمیشوند.

سندباکس گوگل

از کجا بفهمیم که در سندباکس گوگل هستیم؟

برای آنکه تشخیص دهیم جایگاه نامناسب ما در کلمات کلیدی بدلیل سندباکس بوده است یا جریمه های گوگل، باید بفهمیم که آیا در همه عبارات جایگاه مناسبی نداریم یا تنها در برخی کلمات خاص. قبل از هرچیز با استفاده از عملگر :site آدرس دامنه مورد نظر را در گوگل جستجو کنید. اگر هیچ نتیجه ای یافت نشد یعنی بطور کلی گوگل سایت شما را ایندکس نکرده است و شانسی برای جذب بازدیدکننده نخواهید داشت، اما اگر گوگل صفحات زیادی از سایت شما را ایندکس کرده و در عبارات مورد نظر خود جایگاه خوبی ندارید احتمالا در سندباکس قرار گرفته اید و فعلا باید شن بازی کنید!

بسیاری از وبمستران هستند که بعد از یک فعالیت چند ماهه و یا چند ساله با افت ناگهانی بازدید و کاهش رتبه در نتایج گوگل مواجه میشوند و فکر میکنند که دچار سندباکس شده اند. اشتباه نکنید، این اتفاق تنها برای دامنه های جدید روی میدهد و اگر شما یکبار وارد سندباکس شده و از آن خارج شده اید هیچ گاه دوباره به آن وارد نمیشوید. در این شرایط به احتمال زیاد سایت شما توسط یکی از الگوریتم های گوگل جریمه شده و باید دلیل اصلی این افت ناگهانی را جستجو کنید.

ماه عسل گوگل

یکی دیگر از مشکلات وبمستران و سوالات همیشگی وبمستران در فروم های تخصصی آن است که چرا سایت من در یک ماه اول راه اندازی پیشرفت چشمگیری داشته و در صدر نتایج بوده ولی الان جایگاه من به یکباره افت کرده است؟!

اصطلاح ماه عسل گوگل یا google honeymoon نیز برای سایت های تازه تاسیس بکار گرفته میشود ولی این مسئله حتی برای سایت های قدیمی و صفحات تازه منتشر شده نیز صدق میکند.
در ماه عسل گوگل شما با انتشار یک مطلب جدید خیلی سریع جایگاه خوبی برای عبارت مورد نظر خود کسب میکنید و برای دو روز تا یک هفته همه چیز خوب است ولی ناگهان جایگاه شما به رتبه 20، 60 و یا حتی 200 سقوط میکند. دلیل اصلی این امر توجه گوگل به محتوای تازه و شانس دادن به رقبای جدید است.
در ماه عسل گوگل شما برای مدت کوتاهی جایگزین یکی از رتبه های بالا در نتایج گوگل میشوید و در این مدت روبات های گوگل برخورد کاربران با سایت شما رو بررسی میکنند، تعداد کلیک کاربر روی لینک شما و میزان ضریب خروج سایت شما عوامل مهمی هستند که بر رتبه نهایی شما تاثیرگذار خواهند بود.
در این مدت گوگل علاوه بر الگوریتم های خود میزان استقبال کاربران از صفحه شما را تحت نظر گرفته و در پایان جایگاه اصلی شما را تعیین خواهد کرد. بسیاری از افراد فکر میکنند که پیشرفت خوبی داشته اند ولی به یکباره سایت آنها جریمه شده است، در حالیکه جایگاه واقعی آنها از ابتدا همین بوده است.

سندباکس گوگل

بالاخره سندباکس یا ماه عسل؟!

تفاوت های اساسی میان ماه عسل گوگل و سندباکس وجود دارد. ماه عسل ممکن است در هر زمانی رخ دهد و مربوط به یک صفحه خاص و جدید از سایت شما میشود ولی سندباکس تنها در ابتدای راه اندازی وبسایت تاثیرگذار بوده و تمام صفحات سایت شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
هردوی این روش ها نظارتی بوده و هدف اصلی آنها تعیین جایگاه واقعی شما در نتایج گوگل می باشد. مهمترین درسی که از این مقاله میتوانید بگیرید آن است که:

راه اندازی یک وبسایت جدید نیازمند تلاش و صبر بسیار است، به موفقیت های کوچک دل نبندید و با شکست های مقطعی ناامید نشوید. براساس اصول سئو حرکت کنید و از روش های جانبی و فریبنده به شدت پرهیز کنید تا بتوانید در پایان یک دوره 6 ماهه تحلیل درستی از عملکرد خود داشته باشید.

امتیازدهی به محصول

تاریخ امتیاز

نام آیتم

سندباکس گوگل

امتیاز

- - , .

قالبستان وردپرس ایران...
ما را در سایت قالبستان وردپرس ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان themewordpress بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 13 بهمن 1394 ساعت: 19:28

سلام دوستان امروز قصد دارم هر شب یک مقاله از الگوریتم های گوگل و بخش سئو مقالاتی که باید یک وب مستر بداند را بذاریم و برای کاربران مفید باشه و بتونند سایت خوبی را برای خودشان بسازند و در زمینه سایت و وب موفق باشند . الگوریتم کبوتر گوگل یکی از مقالاتی بود که خیلی برای سئو مهم شده و محلی کردن سئو یکی از مطالب مهمی هست که در زمنیه وب باید لحاظ بشه پس بریم سراغ الگوریتم کبوتر گوگل ببینم چی میگه !

سئوي محلي رمز موفقيت آينده ( الگوریتم کبوتر گوگل ) 

سئوي محلي يا local SEO مدت هاست که مورد توجه موتورهاي جستجو و به ويژه گوگل بوده است. در اين روش نتايج جستجو متناسب با محل جغرافيايي کاربر تعيين ميشوند. بعنوان مثال اگر شما عبارت “رستوران” را در گوگل جستجو کنيد رستوران هايي که به شما نزديکتر هستند جايگاه بهتري در نتايج جستجو براي شما خواهند داشت و خيلي بعيد است که آدرس رستوراني خارج از شهر خود را در نتايج مشاهده نماييد.

اطلاعات موجود در سيستم هاي گوناگوني مانند نقشه گوگل و Google Bussiness براي تعيين محل شرکت ها و تجارت هاي گوناگون مورد استفاده قرار ميگيرد و موقعيت جغرافيايي شما براساس آي پي تعيين ميگردد.

الگوريتم کبوتر گوگل

گوگل الگوريتم جديدي براي بهبود نتايج جستجو براساس موقعيت کاربران و جستجوي محلي ارائه کرده است. اين تغييرات هم در نتايج جستجوي صفحات اينترنتي و هم در جستجوي نقشه گوگل تاثير گذار خواهند بود و بنظر ميرسد که موجب جابجايي هاي بسياري در رتبه بندي صفحات گردد.

توجه مهم :

الگوريتم جديد گوگل ( الگوریتم کبوتر گوگل ) مانند پنگوئن و پاندا نبوده و يک الگوريتم مبارزه با اسپم نيست، هدف آن بهبود نتايج موجود براساس موقعيت جغرافيايي کاربر و تجارت ها مي باشد.
هنوز هيچ نام مشخصي براي اين الگوريتم جديد از طرف گوگل معرفي نشده و وبمستران نام کبوتر يا Pigen را براي آن انتخاب کرده اند. نام الگوريتم کبوتر به اين دليل انتخاب شده است که در گذشته کبوترها براي ارتباطات محلي و نزديک استفاده ميشدند.

الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم کبوتر گوگل

گوگل اعلام کرده است که الگوريتم کبوتر استفاده بهتري از توانايي هاي اطلاعاتي گوگل کرده و صدها عامل را در رتبه بندي نتايج جستجو در نظر خواهد گرفت. به ويژه استفاده از اطلاعاتي شامل کلمات مشابه، غلط هاي املايي کاربران، تخمين محل و فاصله از توانايي هاي اين الگوريتم جديد خواهند بود.

الگوريتم کبوتر در حال حاضر تنها براي جستجوهايي که به زبان انگليسي انجام ميشوند فعال شده و هنوز اطلاعاتي در مورد زمان راه اندازي آن بر روي تمامي زبان ها شامل زبان شيرين فارسي ارائه نکرده است. همچنين ميزان تاثير آن بر نتايج جستجو و درصد سايت هايي که شاهد تغييراتي در بازديد خود خواهند بود در حال حاضر مشخص نمي باشد.

تا زمان راه اندازي الگوريتم کبوتر براي ايران و زبان فارسي فرصت داريد تا توجه بيشتري به سئوي محلي و رعايت اصول آن داشته باشيد. اگر شما داراي تجارتي با مکان مشخص هستيد (مانند رستوران، مطب، باشگاه و …) توجه به سئوي محلي ميتواند شانس جذب مشتري از گوگل را براي شما افزايش داده و موجب شود تا از رقباي خود پيشي بگيريد.

امیدوارم از این مقاله در مورد الگوریتم کبوتر گوگل استفاده کامل را برده باشید تا بتوانیم یکی یکی تمامی مراحل سئو را برای شما توضیح بدیم . سر بزنید به وردپرس سیتی بهترین ها را برای شما آماده میکنیم

- - , .

قالبستان وردپرس ایران...
ما را در سایت قالبستان وردپرس ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان themewordpress بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت: 15:27

سلام به دوستان وردپرس سیتی چند وقتی بود که سعادت نمیشد برای شما یک مقاله یا افزونه ای را برای دوستان وردپرس سیتی ارائه بدم  ولی امروز میخوام با یک درگاه پرداخت اینترنتی آشنا کنم که دوستانی که درگاه پرداخت آنلاین نمیتوانند برای خودشان داشته باشند بتوانند پرداختی های خود را به این سایت آی تی پرداخت واگذار کنند با خیال راحت پس دوستانی که میخواهند به سایت خود درگاه بانکی اضافه کنند ما آی تی پرداخت را برای شما پیشنهاد میدهیم .

آی تی پرداخت

آی تی پرداخت

يک موجود زنده همان قدر به اکسيژن نياز دارد که يک فروشگاه اينترنتي به نقدينگي. مجراي ورود اکسيژن براي يک موجود زنده، بهترين وجه تشابه است براي يک درگاه پرداخت آنلاين فروشگاه اينترنتي. دريافت نقدينگي مشتري در کمال سرعت، صحت و امنيت مهم‌ترين وظيفه يک درگاه پرداخت است و در صورتي‌که در اين امر اختلال و مشکلي براي مشتري شما پيش بيايد کل فرايند خريد و اعتمادسازي فروشگاه شما ممکن است زير سوال برود. سامانه آي‌تي‌پرداخت يکي از بهترين ارائه کنندگان خدمات درگاه پرداخت الکترونيک است.

آي‌تي‌پرداخت شما را قادر مي‌سازد به‌صورت آنلاين و بعد از طي مراحل ثبت‌نام، فروشگاه اينترنتي خودتان را به يک درگاه پرداخت هوشمند اينترنتي متصل کنيد. دريافت درگاه پرداخت مستقيما از خود بانک علاوه بر پيچيده بودن مراحل اداري و مالي باعث مي‌شود که شما صرفا از طريق همان بانک قادر به دريافت وجه از کاربر باشيد اما به کمک سامانه آي‌تي‌پرداخت درگاه فروشگاه شما به چند بانک براي پرداخت متصل خواهد شد و در صورتي‌که در لحظه پرداخت مشتري، بانک پيش‌فرض قادر به ارائه خدمات نباشد سامانه به‌صورت هوشمند به بانک ديگري متصل شده و مشتري مي‌تواند وجه خود را پرداخت کند.

استفاده از خدمات آي‌تي‌پرداخت مستلزم ثبت نام رايگان و طي مراحل تکميل اطلاعات و تأييد است. آي‌تي‌پرداخت بسته به نوع درگاه پرداخت اينترنتي که درخواست مي‌کنيد و همچنين ميزان تراکنش فروشگاه شما، درصد بسيار کمي به عنوان کارمزد از مبلغ پرداخت شده کسر کرده و مبلغ پرداختي مشتري را به حساب شما در آي‌تي‌پرداخت واريز مي‌کند که مي‌توانيد با ثبت درخواست وجه، تسويه حساب کرده يا مبلغ مد نظر را به حساب ديگري در آي‌تي‌پرداخت منتقل کنيد. همچنين فروشگاه‌هاي بزرگ با تراکنش بالا، مي‌توانند از خدمات اين سامانه با کارمزد توافقي استفاده کنند.

قابليت پرداخت مهمان از ديگر امکانات آي‌تي‌پرداخت است، کاربران بدون نياز به عضويت مي‌توانند از اين طريق به حساب شما در آي‌تي‌پرداخت وجه انتقال دهند. کافيست به اين صفحه مراجعه و با داشتن شماره حساب آي‌تي‌پرداخت شما، از طريق کارت‌هاي شتاب همانند يک پرداخت اينترنتي انتقال وجه انجام دهند.

آي‌تي‌پرداخت افزونه‌ها و اسکريپت‌هاي بهينه شده‌اي براي سهولت اتصال سامانه مديريت محتوا به اين سامانه آماده کرده است که مديران وب و توسعه دهندگان مي‌توانند از آنها استفاده کننند. اين سامانه به‌صورت 24 ساعته از طريق فرم تماس، تلفن و تلفن همراه آماده پاسخگويي و پشتيباني مشتريانو کاربران است.

پس به دوستان وردپرس سیتی پیشنهاد میکنم اگه نیاز به درگاه پرداخت آنلاین دارید آی تی پرداخت رو هم بررسی کنند و امتحان کنند امیدوارم همیشه سایتشون مثل این معرفی که کردم باشه و همیشه این قدرت و شاید بهتر از این را ادامه بدند .

امتیازدهی به محصول

تاریخ امتیاز

نام آیتم

آی تی پرداخت - درگاه پرداخت آنلاین

امتیاز

- - , .

قالبستان وردپرس ایران...
ما را در سایت قالبستان وردپرس ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان themewordpress بازدید : 130 تاريخ : پنجشنبه 1 بهمن 1394 ساعت: 5:27